domingo, 23 de enero de 2011

Habemus blog

Benvolguts i probablement inexistents incondicionals del meu blog,

esteu d'enhorabona: finalment m'he avorrit prou com per crear un blog.

En aquest espai virtual (finalment he esborrat l'acudit sobre orbitals perquè em feia vergonya) tinc la intenció d'escriure tota mena de peripècies i desventures vàries que em puguin succeir durant la meva estança a l'estranger i, per què no, les que vinguin a continuació.
Em comprometo a, en cas de no viure res que pugui interessar a ningú, escriure coses inventades o coses que li hagi passat a gent més carismàtica, de manera que en el cas de que algú perdi tres minuts de la seva vida en llegir una entrada meva la seva sensació d'haver perdut el temps de forma absolutament atroç sigui només moderada o fins i tot moderada - baixa (per exemple, no faré una entrada sobre barres de pa .(ara en penso fer una només per dur-me la contrària a mi mateix)).

En fi, etc, etc, bla bla, queda inaugurado este blog.

1 comentario:

  1. Hola??? Que hay alguien que escribe en este blog???
    hola hola holaaaa no vengas sola, hola hola holaaa ven con los.......

    ResponderEliminar